Trött

Jag är så trött just nu. Kom hem från skolan för ett tag sedan. Har äntligen fixat klar GKO A. Fick MVG på sista upg. så får antagligen Vg i den kursen. Efter skolan gick jag och micke till Alex och kollade in hanns nya soffa och byrå. Snyggt var ju det så klart. Sedan ringde jag till tatueraren och frågade och pratade lite, lämnade en lapp med min skis´, så ska hon höra av sig på torsdag, fradag. Så får se när det blir av. Nu är jag hemma och vill bara sova, men måste äta lite först. Plugga gjorde jag i natt så det behöver jag inte göra idag. Skriver nog inget mera idag, men ha en bra dag . Tjing pling

Kommentarer
Postat av: natalie

Jag hejar på dig! :) Förstår fan inte hur du orkar, på riktigt.. :P

2008-09-09 @ 19:03:52
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: Patte

Marsch i säng! NU! Börja sova som en normal människa för i helvete :P

2008-09-09 @ 22:15:53
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0