100 minuter

Denna dag är jag väldigt nöjd över. Känner att denna dag har varit den bättre på länge.
Gick upp 08,00 idag, började fixa min inför skolan käkade till och med frukost. Två hårda mackor är bättre än inget.
Sedan tog jag bussen till skolan, där vi kollade på film på relgionen, Tror den hette i krigarens hjärta eller något liknande. Kan jag verkligen rekomendera. Fy fan. För att få G på den "uppg." skulle man se den, annars så skulle svara på några frågor.
Efter det blev det käk, stan och klassråd. Sedan slutade jag. Så vid 13,00 kom jag hem. gick först förbi en hobbey affär för att köpa färg och pensel. Gick även till banken och satte in pengar.
Kom hem gick ut fixade mina örhängen (finns bild nedan på dom, inte klara ännu doc). På baksidan ska jag måla en annan färg. blir som två örhängen ist.
Sedan gick jag ut och gick i 1,20 tim. Träffade min jobbarkompis påvägen, köpte örhängena av henne. Gick vidare. Satte mig vid ä:n väldigt skönt. bra musik, sol och vatten, kan inte bli bättre. (eller jo)
Resten av kvällen har jag bara chillat. Ska nu duscha. Tjing pling

Har även blivit sjuk på kuppen. Sjukt ont i huvudet, ont i halsen och täppt i näsan.

Kommentarer
Postat av: sssmex

dagens fråga : hur vet man när man är kär ?

2009-04-29 @ 10:08:21
URL: http://sssmex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0