Party i Strängnäs

Är helt slut sen igår. Det var verkligen jätte kul. De blev mycket dricka, mycket spel och sånt skoj man har på förfester.
Vi tog taxi till ett uteställe som hette BK, där var det väl så där, vet inte vad jag kan jämnföra med. Men helt ok ändå.
Alla killar hade väldigt snygga stilar kom jag och tänka på dagen efter.
Vi kom runt 00,00 tiden och ställde oss i kö till garderoben 01,40, så vi var inte där så jätte länge.
Jag, Anna, Åza och Emma var kvar längst, vi fyra gick hem till Emma. Promenaden känndes lång men det var säkert inte så jätte långt. Tog väl 30 minuter kanske.
När vi kommer hem till Emma, käkar vi chillikonkarne (?) med macaroner, mycket gott. Duktigt av dig Emma.
Sedan är det dax att sova, jag och Åza ligger på en maddras på golvet, och vi har hade det inte lätt, gud vad vi skrattade. Jag fick världens skratt atack. Men efter en stund så hör jag hur alla har somnat, så ligger jag där helt vaken, jag ville efterfesta. Men till slut runt 5 kanske somnade jag.
Åza och jag tog bussen hem till E.tuna, resan gick väldigt snabbt, vi hade en del att prata om. Tack tjejer, det var verkligen jätte roligt. Tack alla andra också.








Kommentarer
Postat av: Åza

Tack själv sofia!

haha dom där bakis-bilderna var ju skit sköna :D

2009-04-12 @ 23:38:54
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade jätte roligt med er tjejer :D

2009-04-14 @ 16:04:21
URL: http://annaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0