Stockholm

Har precis kommit ur duschen. ska föna håret och sedan försöka att sova.
Ska upp 8 i morgon, jag och Lotta ska till stockholm med 10 tåget. Vi ska hälsa på Janna, gå på stan och träffa Lottas pappa. Blir en perfekt och skön dag. Kommer bli jätte härlig dag.

Idag så gick jag och Lotta på en lång och skön promenad. Det blev en rejäl promenad i det härliga vädret, Lotta matade ankorna "änderna". Gick runt och pratade, utforskade den fina staden som vi kom fram till att den var. En mysig stad är faktiskt Eskilstuna.

Jag har fortfarande grymt ont i nacken och nu även i ryggen. Så hoppas verkligen det släpper tills i morgon. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Min helg var super :D Hur var din?

2009-04-08 @ 17:15:10
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0