Sweet, chill och sött

Sitter just nu och försöker att hitta nya musik och även gammla godingar.
Musik är verkligen en stor sak i mitt liv, och det är näst in till gratis, om man inte köper skivor, som jag har börjat göra nu.
Förbeställde Promoe´s kommande album. Tror det kommer vara bra,

Ska snart ner och sätta på en maskin med tvätt, ska ändå vara uppe hela natten, kan göra lite nytta. Sedan blir de käk, har bara käkat 4 potatisar idag.

Tidigare så gick jag och Patrycja til HK, köpte lite grejs till min långa natt.
När jag kom hem kom Lotta förbi, vi tåg en liten promenix.
Så skönt att träffa dessa tjejer. Man skrattar alltid med dom.

Men lär bli flera inlägg inatt. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

åh ännu en nattedag :P jag hoppas jag somnar i tid :O Vi hörs i morgon? ;)

2009-04-19 @ 23:53:55
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0