Underbart

Gick upp 8 i morse efter 3 timmars sömn, blev lite segt, men blev på G. Gick upp och började fixa mig. Lotta kom till mig redan vid 9. Vi gick ner till tågstationen och tåget åkte från e-tuna till Stockholm 10,00. Kom till stockholm, och började våran vandring, jag köpte inte alls mycket. Eller jag köpte bara en väska. Känner mig jätte duktig. Hittade faktiskt inget speciellt alls.
Vid 14,30 kom Våran vän Janna och mötte oss på stan, då gick vi och käkade. Jätte kul att träffa henne igen. Vi tre åkte till Jannas lya i gammla Spånga, en mysig lägenhet verkligen. Hos henne var vi fram till 18,00. Vi pratade och hade det allmänt kul. Så kul att se henne igen.
Sedan åkte vi vidare till Lottas pappa som bor i Kista, där blev det lite fika och prat. 19,00 åkte vi tillbaka till T-centralen och tog 20,00 tåget hem igen till Eskilstuna.

En jätte revlig och rolig dag, har skrattat väldigt mycket. Blir lätt så när jag är med detta tjejer + att jag var övertrött. Men skönt att bara göra såna här saker ibland.

När jag kom hem blev det äggmacka och Kultirations nya skiva. Wiho.! Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Janna

vad gullig du är! det var jättekul att träffa er också :D

2009-04-09 @ 09:37:57
URL: http://www.ryskakvinnor.se
Postat av: lotta

Gott med ett ägg:)Tack för en underbar dag, verkligen. Tycker vi var jätte duktiga och inte shoppade så mycket:) Kraaam

2009-04-09 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0