3 timmar kvar, är det nödvändigt änns

Det var en väldigt trevlig söndags kväll med Lotta, som vanligt vill säga. Vi pratar och har alltid roligt. Så glad för det!
Vi åkte och hyrde film, en thriller, usch säger jag, men jag rekomenderar den. Kommer doc. inte ihåg namnet.
Vi moffade även chips och dipp, våran sista ordentliga moff dag. Sen blir det bara en gång i veckan. Men då kan kanske bytta ut chips mot grönsaker.
I morgon ska jag och Lotta även börja på vårat tränings shema. Jiho!

Ska upp om ungefär 3 timmar. Ska man våga lägga sig och kanske somna, jag och vakna är inte kompisar. Men vill inte svika mina kompisar gång på gång, just för att jag inte kommer upp.
Nu ska jag fortsätta kolla på en tredje film. Tjing pling



Är nu vaken, usch säger jag. Somnade i 1,20 tim. Kommer vara så trött senare idag. Patrycja ringde och väckte mig, hon lyckades. Ska fixa mig nu, inte för att jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0