Sjukhuset och stan

Gick upp redan vid 09,30 idag. Åkte upp till sjukhuset, hade en tid där. Allt gick bra och det visade inget alls. Surt är ju det så klart.
Åkte hem och gjorde toast, men han bara äta en. Min bror ringde och frågade om jag ville ner till stan och käka mat. Blev pomes, tzatziki och lammkött. Mycket gott.
Träffade Åza vid 13,00 tiden. Vi gick runt på stan och hade det allmänt trevligt Som vanligt. Länge sen vi träffade varandra. Saknar den lilla flickan.
Blev bara en tröja köpt, har redan en likadan, men köpte bara i en annan färg.
Fick även hem kort som jag beställt, det är kort från Grekland.
Just nu är jag så sjukt trött. Vill bara sova. Men ska träffa Lotta snart och gå ut och gå. Vi ska börja köra efter ett shema som Lotta hittade i en tidning, får se om det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0