Växling

Blev en tripp ner till stan idag. Träffade mina bröder Alexander och Michael. Alex träffade jag bara i några minuter innan han drog hem. Men jag och Michael gick en snabbis till Gina Tricot, men hittade inget snyggt där.
Sedan så kom Lotta och gjorde oss sällskap. Jag och Michael gick vidare till Forex, där det var en hel del med folk. Men det gick bra, vi båda växlade pengar till resan. Det känns inte sant ännu men det kommer väl.
Gjorde en tjänst åt en, sen gick Michael hem till sig.
Jag och Lotta tog en tripp till Spicy hot. Tog en "14", vi satt ute och njöt i värmen. En skön dag på stan.
Annars idag så har jag tagit det lugnt. Packat i lite kläder och skor i resväskan. Måste hämta in lite kläder som är ny tvättade, kan inte fortsätta packa annars.

Nu ska jag ta det lugnt. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0