Athena

Det var min första dag på säljutbildningen igår. Det gick bra. Vi gjorde igentligen inget speciellt, men det var intressant vad man igentligen man läsa människor på hur dom bara ser ut, kläddmäsigt, smycken, tattueringar osv.
Jag var den tredje i klassen som man lätast kan sälja saker till och som jag skulle köpa.
En rätt ok klass, men som tur så det en tjej från min förra klass som går här också.
Det segaste är att det håller på i 15 veckor, 5 gånger i veckan. 9 till 16.30. Jag kommer inte ha något liv. Men det har man inte om man har ett riktigt jobb heller.

Efter utbildningen så träffa jag min pappa, farmor, Anita, Michael och Alexander vi gick till Athena och käkade. Vi alla tog tre-rätters. Mycket gott var det. Även trevligt var det. Det värsta vara att jag inte hade sovit något på kvällen, så jag var väldigt trött. Somnade näst in till på en gång när jag kom hem, allså runt 8 tiden. Sov nästan 12 timmar och nu sitter jag här och har tråkigt. Väntar på läraren. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0