Fredagen den 11 dec

På fredagen var det jobb för mig. Men innan det så hade Åza klassfest hos sig. Så jag åkte ditt innan jobbet. Det var både kul och trevligt, skit roligt att se dom från klassen igen. Jag var inte där så länge, det vore inte fel att ha stannat hela kvällen.
Gick till bussen, hade kollat tiden innan jag gick in till Åza. Kommer ut och ser att jag had missat bussen med 4 minuter. Så fort som fan ringde jag min bror och tänkte att han skulle skjutsa mig. Men han var inte hemma. Så jag ringde taxi och som tur kom jag bara 5 minuter sent.

Det blev lite jobbigt att jobba en stund. Det kom fram en tjej som kände min bror och då vissade det sig att dom hade gått i samma klass och lite så. Så det blev lite jobbigt. Men hon var snäll och bad om ursäkt och vi pratade dan efter. Men annars en skön kväll att jobba.


Att man inte lär sig att inte vara med på kort.


Kommentarer
Postat av: åzna

Var skit kul att du kunde komma en stund :D

2009-12-13 @ 23:44:26
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0