Ganska meningslöst

Ännu en kursdag och vi gör näst in till inte ett skit. Man gör det man ska göra och det tar typ 20 minuter.
Skit tråkigt. Fan går upp 8 på morgonen och kommer hem runt halv 5 och på den tiden har man typ inte gjort ett skit.
Det ända roliga idag var att jag vann 50 kr, något jag inte hade vunnit om jag inte hade skrappat och låtit den varit bortkastad i min mejlpapperskorg. ganska nice så här innan jul.
På måndag ska jag ha min julhandling, eller på fredag får se. Är ledig från kursen på fredag. Men ska träffas och göra en uppg. ändå. Är "ledig" fram till 3 januari sedan. Fast har en del att göra under dessa dagar. Fick en del uppg.

Just det, känner att min musikblogg är ganska onödig. Lägger upp typ 3 låtar om dagen om inte mer, men fan det är typ 5-10 om dagen. Första dagen var det närmare 20. Men blir det inte bättre efter nyår så skiter jag i den.
Nu ska jag iaf duscha. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0