Hatar listor

men vi kör ändå.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tagit studenten & rest utomlands utan föräldrar.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inge. Skiter i att göra några. Man gör ju ändå inte dom.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära?   Ja, min bror.
5. Vilka länder besökte du?  Grekland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En hel del.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?19 sep. då min bror gickbort.,
8. Vad var din största framgång 2009? att jag todg studenten med bra betyg.
9. Största misstaget? ...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nja, mina vanliga skador har jag ju alltid.
11. Bästa köpet? min tv, ljudsystem och dator.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? allt som har med mina kompisar att göra.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? I know you want me
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare den sita halvåret. Till och från det andra halvåret.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara dagen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sovit
18. Hur tillbringar du julen? med min familj och släkt. och jobb på juldagen
19. Blev du kär i år? Nopp
20. Favoritprogram på TV? Lätt bonde söker fru. ROGER
21. Bästa boken du läste i år? Twhiligt böckerna var ju bra. men läst många andra bra också.
22. Största musik upptäckten? svårt att säga. upptäcker ny musik varje dag. Men kan vara Hoffmaestro.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? önskar mig aldrig någon speicellt.
25. Något du önskade dig men inte fick? nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade med familjen. senare på veckan så fira jag med mina vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns bara en sak.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? som förra, men lite mera "finare". Eller jag säger bara bekvämt.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman
31. Vem saknade du? min bror
32. De bästa nya människorna du träffade? oj, dom nya jag träffat pratar jag inte med. så ingen.


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; jaha vad roligt. Vi får se om jag ska dit vet inte än hur jag ska göra, men om vi inte ses på nyår får du hälsa alla iaf :D

2009-12-28 @ 22:28:17
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Åza

sv; ja just ja! :D Det hade jag glömt. Då ska jag färga det nästa gång jag färgar. Går nog itne färga det med denna utväx för då blir nog utxäkten bara värre haha :P

2009-12-28 @ 23:08:23
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0