Party at Harrys

Jag var inte alls sugen på att festa igår. Var på ett konstigt och nerstämt humör. Men Lotta  ville ha med mig och jag vet att jag alltid har kul med henne.
Så jag började fixa mig och runt 20.00 kommer Lotta. Vi börjar dricka, lyssna på hög musik och har det allmänt trevligt och roligt.
Efter 21.00 tiden rör vi oss mot stan, en av oss har fått i sig för mycket, men det var en rolig resa ner.
Blev ett stop för Lotta, blev torget för snabbkäk.
Vi gick in till Harrys, träffa alla andra. Det var en överaskningsfest för Pernilla. Det var en riktigt lyckad kväll. Skratta hela tiden, blev en del dans och annat skoj. Tack Tjejer och ett speciellt tack till Lotta.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh vad gulligt skrivet:D Du Är min bästaste sofia. Du visar hur en äkta vän är:D

2009-12-14 @ 21:04:04
Postat av: sofia

tackdesamma Lotta lilla =)

2009-12-14 @ 22:04:17
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0