Usch

Det gör så ont i hjärtat när jag tänker på att du inte finns i livet längre.
Att se dina kläder, se ditt tomma rum gör bara ondare. Ditt rum bara finns, dina kläder på sängen, stolen och golvet, som om du skulle komma hem vilken dag som helst.
Du kommer springande upp för trapppan, går och tvättar händerna och sätter på högvolym på datorn.
Jag hör ju aldrig några steg i trappan eller basen igenom vägen in till mitt rum.

Jag vet inte vad som är värst igentligen. Att man såg dig ligga på sjukhuset och veta att du aldrig skulle vakna upp eller att ha sätt dig ligga i kistan och se dig försvina ner i jorden och ha sagt hejdå för sista gången.
Att inte veta hur allt gick till är inte lätt heller. Man vill veta vad som gjorde att du försvan, det kanske är ett steg i livet att få veta sanningen.

Snart är det jul och det är första julen utan dig.
Fan Philip jag saknar dig så mycket nu så det gör ont.
Du var den broden jag levde med här i huset. Nu är det är tomt, tyst och tråkigt.
Jag har ingen att göra nattmackor med. Ingen att fråga hur jag ser ut innan jag drar ut och festar eller jobbar.
Om jag har för mycket smink, för U-ringat eller vilken tröja jag ska ha till byxorna. Ingen att "photoshopa" på.
Jag har ingen att köpa hem mat till. Har ingen att fråga om jag ska köpa med något från hemköp, du skulle alltid ha cola, sneakers och werthers och din big one pizza.

Jag känner bara tomhet just nu. Sov gott Philip 870824-090919


Det är så här jag alltid kommer att komma ihåg dig.
Ett leende på läpparna och dina smilegropar


Kommentarer
Postat av: natalie

Fan Sofia, jag kan inte tänka mig hur det känns för dig. Men du ska veta att jag ser upp till dig, du är så otroligt stark. Ni kommer att klara det här, även om det känns tungt nu. Tänker på dig <3

2009-12-07 @ 12:27:47
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/
Postat av: vaia

Sofoula vad fint du skrev,du fick mig att gråta igenom hela texten.

Jag kan bara hålla med gumman.Älskar dig,vi klarar detta men det är så tufft så jobbigt just nu.<3<3<3<3

2009-12-07 @ 13:02:14
Postat av: patte

Du är så underbar gumman och stark... Jag beundrar verkligen hur du har hanterat din och din familjs stora förlust. Kämpa på och det är mer än OK att du känner dig svag och inte orkar göra ett skit vissa dagar. Det viktigaste är att du tar din tid och sörjer på ditt egna sätt. Du kommer nog aldrig sluta sörja din bror, men jag hoppas innerligt att du kommer att vara lycklig en vacker dag för det förtjänar du. Jag finns här, varje tid på dygnet.

Älskar dig din lilla fjärt <3

2009-12-07 @ 13:53:02
Postat av: åza

kan inte skriva mer än att jag håller med föregående talare, du är sjukt stark sofia. du har många att vända dig till, jag är en av dom. finns alltid här för dig <3

2009-12-07 @ 14:50:51
Postat av: Åza

sv; jaa jag trodde inte du skulle jobba då ju, eftersom du jobbade förra helgen :( fråga om nån annan kan jobba så kan du jobba nästa fredag? (A) skulle ju vara så kul om du kom!

2009-12-07 @ 22:49:36
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: angela

Gråter och känner med dig...det finns inga ord det finns ingen tröst för det onda man känner...Skickar styrke<3 kramar Angela

2009-12-14 @ 11:00:17
URL: http://www.nogg.se/sofiasaknas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0