Mycket skratt

Gud vad jag skrattade på jobbet idag. Alla var nog trötta, iaf vi i resturang avdelningen. Vi 5 skattade och förvrängde musiken och en massa annat. En klockren arbets dag. Jag behövde lite skratt.

Denna fredag är helt knas. Somnade 8 på morgonen, gick upp vid 10,30. Började 11,10 så fick skynda mig rejält. Kom tll skolan, ingen lärare, men en annan lärare tog närvaro. Gjorde klart två uppg. Gick och köpte mat till min bror. Kom hem och somnade runt 14,00 och sov fram till 18,00 tiden, Riktigt skönt, men jag var väldig seg. Så som sagt denna arbetsdag behövdes. Alla är så sköna på jobbet. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Maja

låter som en skön dag ändå!:D

2009-02-14 @ 18:48:02
URL: http://freeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0