Nu tillbaka till gitarraren

Har hunnit med en hel del idag. Somnade 8 i morse och gick upp vid 11,30, tog en snabb dusch.
Vid 12 tiden kom Lotta och hämtade mig. Tog en tripp på stan, blev lite shampo och balsam bara som blev inhandlat.
Som en avslut blev det käk på Pasta huset, mycket gott. (Tack Lotta). Sedan åkte vi hem till Lotta där det blev pratt, monopol spelande och Gitarr Hero, Lotta hade köpt det till hennes kille. Det vi tidigare spelade på var Lottas brors, som han självklart ville ha tillbaka. Självklart var man i form, kanske inte 100 % men nästan. En skit mysig dag faktiskt, jag har doc, varit sjukt trött. Tack för denna dag Lotta.
Kom hem för någon timma sedan. Ska snar ner och fixa något att käka sedan blir det film och sova tidigt.

I morgon har jag bara personal möte in planerat. Vi ska komma hungriga, och det innebär frukost på Nybron, Sweet. Ha en bra fortsatt dag. Tjing pling

Kom på att jag har lov nu, har jag inte tänkt på!


Kommentarer
Postat av: charlotta

Det är jag som ska tacka för en alldeles underbar dag:)

2009-02-15 @ 09:41:33
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0