"Tjejer gillar killar, Killar gillar tjejer, Alla gillar alla"

Ännu en underbar dag, Vad är det med mig? Allt är så bra just nu. Om jag tänker på mig själv. Vet inte vem annars jag ska tänka på ;). Nej då, ett litet skämt så där på en tisdags natt är ju aldrig fel.
Skoldagen var skit nice. Fick reda på att jag får tillbaka mitt studiebedrag, eller inte tillbaka, utan jag kommer börja få det igen. Har inte fått det på 2 eller 3 månader. Tur att man jobbar och har fått lite pengar.
Efter skolan, blev det hem en snabbis, sedan på stan med Lotta. Avslutande på HK, sedan cyklade vi hem till henne och kollade på film. En skit nice dag. Nu blir det sova. (eller snart.) Tjing pling´

"Rubriken har inget med något att göra med innehållet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0