Attans

Somnade vid 00,00 tiden. Sjukt skönt  att somna nu tänkte jag när jag vände mig bort från filmen och bara sätt halva.
Vaknar ungefär 3,5 timme senare och har sen dess inte kunnat somna om. Klockan är för mycket för att jag ska vara vaken. Känner mig sjukare också. Min hals är värre och jag fryser men är varm, börjar slämhosta också. Jätte fräscht. Ser även suddigt och sjukt ont i huvudet.
Som tur fick jag ett sms vid 04,30 så har legat och smsat och lyssnat på skön musik ett tag. Tur att det finns såna som mig. Eller såna som är vakna vid denna tid på dygnet.
Skulle ha vaknat om ungefär 3 timmar. Men får se om jag somnarom eller om jag håller mig vaken. Ska till Ikea vid 11,00 tiden. Får inte missa det. Tjing pling



Bitty Mclean - Baby Tonight (LIVE)
. Bjuder på min favorit låt så här på morgonen. Orginalet är ju den bästa. Han är ju doc. riktigt skön live. . Tröttnar aldrig på denna. Många bra och dåliga  minnen med den.Lyssnat på den i 2 år tror jag det blir nu. 2006.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: Vad roligt :) Har du kikat in på bloggen på senare tider, eller var det först idag och att du kanske fick ett bra första intryck?

Det låter superb att du både köper boken och ser filmen :D Välkommen till besattheten (så småningom i alla fall XD)

2009-01-05 @ 10:14:34
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: amanda

nope, han har inga vänner där..

2009-01-05 @ 18:05:42
URL: http://bjur.blogg.se/
Postat av: Natalie B

usch va jobbigt att vakna sådär å inte kunna somna om.

Krya på dig!

2009-01-06 @ 12:11:06
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0