Ett gott skratt...

Suverän dag idag. Gick till skolan gick på dem lektioner jag skulle på. Käkade med Anna och Mathilda på Mingan, gott, men för gott. Blev även kaffe och banan med glass efter det.
Gick tillbacka till skolan för att göra lite grejs.
Lotta kom och mötte mig vid skolan elelr hon kom där lunkande bara, men så gick vi på stan. Sedan mötte vi Linn. Blev lite stros på stan. Köpte inge märkvärdigt. En ring, armband och en ny mascara. 
Sist men inte minst så blev det ett av slut med solning för min och Lottas del.
Vi gick även till Hk där det bestämdes att vi skulle ha en slags film kväll, det blev let´s dance och gitar Hero, Lotta börjar bli grym och jag med så klart. 
Är nu hem kommen där i från, Lika kul som vanligt. Lika mycket skratt, moff och larv och sånt man gör när man umgås. 
Det roligaste idag var nog när vi gick från solningen, då kommer Lotta med ett av det roligaste skämaten jag hört på länge..

Två tomater gick och solade solarium
Den ena brände sig
då sa den andra tomaten:
kom nu soltorkade tomat så går vi

HAHA, så jävla klockren. Du e la go du, Tack tack.
Ser fram emot i morgon. Party Party. Sov Gott Tjing pling

Kommentarer
Postat av: lotta

Hahaha aa. det var fasiken en rolig dag:P Tack för allt:P Idag blir det ös hemma hos mig. Hoppas du är laddad:P

2009-01-10 @ 10:52:15
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0