Handboll

Nu är jag äntligen hemma efter en lång skoldag. Hade dom lektioner jag skulle. Relgionen hade ja väl i 15 minuter sen fick man gå.,
På historian hade vi genomgång, sen fick man fortsätta jobba. Lugna lektioner.
Åza kom till skolan för att gå på våran sista lektion, men innan den han vi med att skriva lite på vårat projekt och sedan han vi med att träna på våran dans, på måndag gäller det för både mig och Åza att visa upp vad vi har kommit på, sedan ska man lära ut dansn för hela klassen. Jag som är så sjukt blyg ska stå framför en hel klass och visa vad jag har kommit på för uppvärming och sedan ska jag lära ut den!
Aja sedan blev det Foto som sista lektion, Som vanligt så satt jag och Åza och garva och redigerade klart uppg. 2 En skön dag.
Ska nu ner och kolla på handboll, ha en bra fortsatt kväll. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: åzna

lycka till, till oss på måndag ! :O :D

2009-01-22 @ 21:59:42
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: åzna

sv: jo jag vet, skulle bara leka lite rolig ;D haha

2009-01-23 @ 00:25:30
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0