Mat

Kom och tänka på att jag åt världens godaste mat igår. Innan jag drog och festade och allt det där.
Mamma och Peter hade gjort ordning, haselbakspotatis (stavas), kyklingfile och gräddsås. Det godaste jag vet!!!

Och nu sitter jag här skit hungrig har inte ätit på  mer än 12 timmar.
En annan sak. Jag har något knäppt i huvudet, så fort jag ser en våg måste jag väga mig. Såg en våg hos Åza igår och självklart var jag tvungen att väga mig. Har inte gjort det på 1 månad och jag hade faktiskt gått ner 3 kg. så allt som allt  på dessa 4 månader har jag gått ner 5-7 kg. Woho.! 10 KG kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Linn

va duktigt! :) och då har du ju inte ens "ätit" den där bantar grejen?

2009-01-01 @ 22:02:20
URL: http://www.improveme.se/lyxlirare
Postat av: Linn

hahaha. men de får man göra serru! :P

2009-01-01 @ 22:23:08
URL: http://www.improveme.se/lyxlirare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0