Om jag kunde drömma

Har legat i sängen ett bra tag nu, har läst och lyssnat på musik.
Riktigt chill, måste jag ta och säga. Har läst 6 kapitel nu. Den blir bara bättre och bättre.
Boken är så mycket bättre än filmen än så länge. Så mycket mera ditaljer. Jag ser bilder från filmen när jag läser, vet inte om det är bra eller dåligt.
Men jag börjar bli kär i killen i boken. Om en kille var så mot mig i verkligheten skulle jag bli kär på engång. (Jag har inte lätt att börja gilla killar). Börjar bli lite små seg nu. Jag börjar inte fören11,50, så ska väl ner och käka och börja små fixa mig. Kanske ska till skolan till 11 och käka lite lunch. Ha en bra dag. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Tobias

ojdå, varför vaken så sent/tidigt? :P

2009-01-08 @ 13:39:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0