Redan

Sov inte alls mycket inatt, så därför är det snart dax för mig att gå och lägga mig, om jag nu kan somna.
Skoldagen bestod av, Historia, Mdk och Dans. Rätt skön dag. Skulle även ha köpt biljet till 100-dagars festen. Men biljeterna är slut, så hoppas de kommer in flera nästa vecka, Annars är det kört.
Efter skolan drog jag till Lotta, vi käkade Toast och pratade massa skit. Just de vi kollade även på film. Bröllopsduellen, en helt ok film för min smak.
Blev bara chill resten av kvällen. Snack med mamma och så där.
En grej jag hoppas mest på innan studenten är min och Lottas planer, hoppas det blir så. Vore så sjukt kul, säger inget mer om det. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Nennee

Ja riktigt tung är den hehe, Vad är 100dagars festen?

2009-01-29 @ 00:42:06
URL: http://nusses.blogg.se/
Postat av: natalie

100dagarsfesten?! Vi hade ingen sån!! :(:( orättviiiist!

2009-01-29 @ 17:16:37
URL: http://jympasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0