Sjukare

Sitter nu är vaken och kan inte somna om. Jag känner att min hals är värre.
Jag gjorde inget av de jag skulle ha gjort idag.
Jag träffade inte patte för att gå på poromenad, åkte inte till Lotta för att spela Gitarr hero och jag gick inte till Åza för att festa. Utan jag har sovit och legat i sängen och blivit sjukare. Har inte ätit något på mer än 29 timmar.
Vet inte vad jag ska göra nu. Börja läsa min bok som jag köpt kanske. - Om jag kunde drömma "Twilight"  av Stephenie Meyer. ...Fortsättning följer. Tjing pling
 En skön krogen låt.

Kommentarer
Postat av: lotta

Hoppas du blir friskare till på lördag. Vore hemskt om du inte komma.:) Krya på dig Soph.

2009-01-08 @ 10:28:22
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0