Stan och skola

Började med att jag försov mig. Fast inte till skolan, Jga skulle möta Lotta för att gå på stan hon skulle gå på stan och lämna lite CV:n till olika affärer, men snabb som jag kan vara ibland så var jag på stan vid 10,15. Vi skulle ses vid 10,00. Vi gick runt på stan och som ett avslut käkade vi på Sub way. Vid 11,50 gick jag till skolan, hade mina två lektioner innan det blev dax frö min hålltimma. Jag och Åza gick och käkade på Corner. Tjokisen här.!
Vid 15,00 hade jag mitt möte, det gick väldigt bra. Man får sån positiv energi. Men som sagt allt känns mycket bättre och hon ser det på mig också, att jag mår bättre. Så nästa gång ska min mamma med.
Sedan åkte vi tillbaka till skolan för att ha sista lektionen för dagen. Så mellan 16,00-19,00 hade vi foto. Det blev studio fotografering idag också, men idag var det uppg 2. Lite mera "seriöst". Bilder kommer upp sen, inga av dom är redigerade men dem ser ok ut ändå.
Kom hem runt 19,00 då blev det käk och nu sitter jag här. Skit nice dag. Tjing pling





Ibland överasskar jag mig själv med min musik. Kan vara lite överallt och så kan jag höra en skön låt och undra vad den heter. ibland lyckas jag hitta dom, ibland inte. När jag inte hittar dom så ger jag upp. Men så  sätter jag på all musik jag har på datorn, då kan den låten jag  letat efter redan funnits på min datorn. Att jag kan ha sån bra musik smak kan till och med överaska mig själv.
Som låten över, en kock på mitt jobb brukade lyssna på den och  jag har tänkt på vilken låt det är, jag vet att det är Petter men kände bara igen de andra, men så kom den låten upp nyss på min spel lista. Sjukt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0