Te & plugg

Klockan är snart ett på natten. Jag kom precis upp med en koppte. Sitter och pluggar och lyssnar på bra musik. Love music.
Sitter även och smsar med en jätte gammal kompis. Vi har känt varandra sen 6års. Men hon flyttade till v-ås för flera år sedan, i 6:an tror jag nog det var. Om inte tidigare. Vi ska ta och träffas någon dag. Någon annan som känner Eli som vill följa med. Camilla, Patrycja kanske =)??
Iaf, får se när min natt slutar. Sista skoldagen i morgon, sen helg. Woho. Tjing pling

Två låtar som har fastnat. Dom är inte nya, men för mig är dom det.
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack så himla mkt :) hihi ja de är ju fint, ser väldigt kvinnligt ut, men de sliter ju alltid lite på den naturliga nageln, men de får man väl stå ut med! :P

2009-01-30 @ 08:07:44
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0