Trött

Får jag säga att jag somnar snart utan att låta gnällig.?
Sov inget i natt som man kunde ha läst tidigare i ett inlägg. Drog till skolan vid 11,00. käkade i skolan, gick på Relgionen antecknade lite och lyssnade på läraren. Han är skön på ett sätt, men fan något fel måste han ha.!
Sen hade jag hålltimma från 12,30 till 16,00.
Drog och beställde klipptid, min moster ställde upp på lördag, hon får jobba lite längre, så snällt så. Då blir man fin i håret på Lottas lilla Partaj.
Sedan så drog jag bort till HK för att hämta ut Lottas föddelsedags present. Måste komma på ett bra rim, har en lite aning vad man kan skriva. Påvägen hem till min pappa. så mötte jag min pappa, han skulle till HK, så  jag följde med honom. Så gick vi tlllsammans hem till honom, vi drack te. Grönt mint te, riktigt gott. Han hjälpte mig med lite läxor, jag spelade hög musik och hadet allämnt trevligt. Vid 15,45 gick aga tillbaka till skolan för att ha min kvälls lektion. Foto B. Det var riktigt skoj, men lite pinsamt. Idag skulle vi fota i studio, lite jobbigt att göra det med två man inte känner, men det gck bra ändå. Ska lägga över bilderna i morgon på USB. Slutade vid 18,30. Åkte då hem till Lotta och spelade Gitarr Hero. Mycket roligt. :D Både jag och Lotta börjar bli riktigt bra, hon är en nivå högre än mig. Men vänta bara. Nu ska jag sova. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Tobias

så rätt så ;D

2009-01-08 @ 22:40:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Nennee

Har ju ingenstans att ha den! big problem, jo runt 30par är det hehe

2009-01-09 @ 15:52:32
URL: http://nusses.blogg.se/
Postat av: Nennee

Har ju ingenstans att ha den! big problem, jo runt 30par är det hehe

2009-01-09 @ 15:53:39
URL: http://nusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0