Work Work

Det känns som att jag inte har jobbat på skit länge. Men det är bara två veckor. När jag inte jobbar tycker jag det är as skönt att inte jobba. Då kan man ju festa, umgås med kompisar, gå på bio och allt man gör på helgerna. Allt detta behöver man ju pengar till. Så skulle jag inte jobba,  skulle jag inte ha några pengar. Eller jo lite. Och utan pengar kan man inte göra mycket. Inte i min värld längre iaf. Så att  jobba ikväll kommer vara skönt och jag hoppas att jag får lönen i morgon, annars blir det på måndag. Just nu behöver jag pengar man jag säga.!
Ha en trevlig Helg. Tjing pling 

19,00-03,00


03,38
En av dom roligaste kvällarna. Gud ibland så älskar jag bara mitt jobb. Som idag, fick jag reda på att jag och en av bartenderna är tillsammans. han är ungefär 40 år. Vi har haft sex och grejer.. HAHA
Den ena kocken berättade gammla saker han har varit med om. Kan inte komma på allt som var så jäkla kul. Men jag skratta så jag grätt iaf. En lyckad kväll.. Det var även mycket att göra ikväll, lär bli mera i morgon.
Jag är glad =) God natt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den 40-åriga bartendern råkar möjligtvis inte heta Håkan? ;) Eller?

2009-01-24 @ 11:58:27
URL: http://cwm.blogg.se/
Postat av: åzna

hah fan vad kul, du får berätta sen :D ?

2009-01-24 @ 18:52:39
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0