Bio

Håller på att fixa mig just nu. Sedan ska jag på bio med Annis och Lotta, vi ska se den nya Harry Potter. Är inget stort fan, men kul att se ändå.

Idag har jag annars bara tagit  det lugnt, suttit vid datorn och fixat ny musik, ätit glass, kört en maskindisk,(måste även plocka ur den sen). Skön torsdag.
Det gck bra på jobbet igår också, någolunda mycket att göra. Blir som sagt jobb i helgen också. Men det gör inget så mycket. Blir som sagt lite party nästa helg, om det är någon som är på bryr jag mig inte om, jag kan festa ensam om det är så.

Men nu måste jag fixa mig. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

sv; okej men vi kan kanske ta det nångång under nästa vecka då? :P grilla lite dricka lite granna? MYYYYYYS saknar dig bajsklutt!! <3

2009-07-17 @ 00:20:51
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0