Hej pappa

Blev en dag som, som vanligt inte var som planerad.
Åkte till Lotta, cyklade vidare till Ica och köpte massa skräp. Vi hyrde även en film, kommer inte på vad den heter men den var faktiskt helt ok.
Det var lite små läskigt att det ska åska och bullra så mycket när vi kollade på filmen, inte så förstjust i detta väder.
När jag cyklade hem så kände jag till och med i hjärtat när det blixtrade till två gånger.
Sitter nu vaken och tänkte skriva av mig lite. Legat i sängen i snart 5 timmar och kollat på OTH.

I morgon jobbar jag och ska på stan, om mina planer är som jag vill att dom ska vara. Ska till banken och sedan gå och byta adress.

Just det!
Hej pappa. Nu är det ännu en familjemedlem som verkar läsa min blogg, kanske inte alltid men till och från som mina bröder. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0