Lång dag

Blev en väldigt lång dag idag.
Gick ner till stan, gjorde ett antal ärenden, både till mig, min mamma och mina bröder.
Hos doktorn fick jag inget svar, men ska ditt och ge flera prover på måndag, ska sedan på flera undersökningar. Hatar att man ska betala för allt.
Sedan blev det en tur på stan, min storebror ringde även. Vi käkade på thai clasic. Väldigt gott fakiskt.
Kom hem somnade runt 14,00 och sov till mina helt underbara vänner; Janna, Lotta och Elin kom och väckte mig vid 21,30. Dom hade ringt ett antal gånger (såg jag efter). Så dom hade kommit hem till mig för att väcka mig.
Vi åkte ner till stan, även Lottas kompis Sandra var med.
Blev hämtmat från Mingan, var faktiskt inte så gott. Blev även spel av andra ord och buzz. En hel mysig fredag. Tack tjejer.
Nu ska jag sova. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0