Middag hos mig

Nu är det bestämt. Tjejerna från klasen kommer i morgon. Vi 4 blir det, inte vi 5. Eller man vet aldrig, dagen är inte här ännu. Har inte fått något svar ännu.
Så mitt problem nu är vad jag ska bjuda på. Har bestämt efterrätt och lite på mellanrätten, men förätten är jag helt ute och fiskar på. Men ska ner till stan och handla i morgon. Åza får då hjälpa mig att komma på något.
Ska bli riktigt mysigt och roligt.

Har strykigt i 2 timmar, det var en del tvätt. Men nu är det rent och snyggt där nere. Ska lägga på dukar och sedan duka. Vill få det klart idag. I morgon ska jag ju göra värsta middagen till 4 pers. Tjing pling

Tycker faktiskt mina vänner förkänar att bli bjuda på mat. Komma till ett färdigdukatbord och färdiglaggadmat.

Kommentarer
Postat av: Åza

Ååh! Du är ju för gó! :D

2009-07-21 @ 00:33:25
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Åza

sv; nej nej det är ingefara, var ju jag som erbjöd mig ju! :D Jag vill! Jag kan träffa han när han kommer hem ist, det känns lite trevligare också, men tanke på att bara sitta i ett kallt vitt rum liksom :P



TACK!

2009-07-21 @ 01:08:06
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0