2 dagar

Gud denna dag har verkligen varit lång och regnig men väldigt bra, så en dag ska vara
Började med att jag var i skolan redan klockan 10 idag, vi i klassen skulle måla våra lakan till flaket. Det gick väl bra? eller ja helt ok för att vara vi.
Sedan blev det fika i klassrumet, inte mycket att hurra för. Så Mathilda, Emma, Anna, Åza och Jag drog och käkade. Det blev nachotallrik, det var väl helt ok.
Sedan så kom Lotta och hämtade mig. Vi två drog och sola, blev endast 12 minuter vågade inte sola mera ifall man skulle bärnna sig eller så. Det blir nog en snabbis i morgon också kan jag tänka mig.
Sedan bar det av till Åza, där Anna även var, vi chillade innan vi drog ner till stan igen. Jag och Åza köpte studentbilljet, tänkte att 150 kr är inte mycket, det är bra att ha ifall att.
Tänka sig att det är endast två dagar kvar, eller det är mindre just nu. Usch vill inte änns tänka på det.
Vi tog bussen hem, när vi kom hem till Åza igen börjde Anna att göra en kladdkaka och den blev väldigt god, så vi satt och moffade kladdkaka och drack saft.
Som planerna var blev det även vin och fixning av naglar. Jätte mysig kväll.
Är nu hemma och somnar när som hellst känns det som. Ska upp tidigit  i morgon och städa. Hoppas det slutar att regna snart. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

hahaha, ditt namn är helt utstött men vackert :D

2009-06-04 @ 23:38:29
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0