Grillning

Denna dag har varit lång och solig. En helt underbar tosdag.
Lotta kom till mig runt 14,00 tiden, vi satte oss ute, jag käkade frukost och hon en sub way macka. Satt ute en stund kanske 1-1,5 tim.
Sedan bestämde vi oss att cykla ut till Tuna park. Vi tog hojarna ut ditt. Blev inge shopping för mig. Bara till min bror.
Vi hojade hemåt till Lotta där vi blev hämtade av hennes mamma, vi åkte ut till Hammarby och började grilla. Blev mera solning, tennis spelning och en massa skratt. Maten var väldigt god, romsås, beasås, potatis i ugn och kött.
Det är så mysigt och trevligt där ute. Så härlig familj.
Sedan bar det av hem till Lotta, vi kikade på film. Idag blev det filmen P.S i love you, andra gången jag ser den filmen, den är så hemskt bra. Fick med filmen när jag köpte en tidning. Lånade även boken av Lottas mamma i förr går. Ska läsa den.
Så det har varit en helt underbar dag idag. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0