Hammarby

Denna dag har verkligen varit lång och helt underbar.
Sov endast ett få tal timmar. Redan vid 11,00 var jag på stan och käkde på Spicy hot med min äldrebror.
Sedan så gick han och jag och köpte några kablar till min tv och ljudsystem.
Påvägen hem möte jag Natalie, jag sällskapade med henne på hennes lunch. Lotta kom även och gjorde sällskap.
Jag och Lotta sade hej då till Natalie när hon käkat klart och vi cyklade vidare bort till skiftinge där vi gjorde ett stop, köpte glass och fortsatte våran cykeltur, vi cyklade ut till hennes mamma borta vid Hammarby. si så där 30 minuters cykeltur.
Hos hennes mamma blev det solning, mat, chill, spelning av buzz och vanligt kortspel och även glassätning. En så underbar dag.
Vi cyklade hemåt runt 19,00 tiden. Då bestämde vi oss till slut för att köpa mat och kika på film hos Lotta.
Det blev pizza och en film som inte alls var bra, kommer inte änns ihåg namnet. 
Denna dag har varit helt underbart skön och så en sommarlovsdag ska vara. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: RONJa

sV: helt okej¨! ;D

2009-06-24 @ 00:27:57
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0