Midsommar 2009

Som jag ofta säger; "Det blir aldrig som jag tänkt mig"!
Åza ringde och frågade vad jag gjorde en dag som midsommarafton. Sa som det var, satt hemma och degade.
Hon tjatade med mig att jag skulle träffa Anna och henne och Pontus. Så jag fixade mig, fick skjuts till Åza.
Precis när vi 4 skulle gå till förfesten börjar det regna, men som tur hade vi paraply.
När vi väl var framme så började vi dricka och spela kväll. Det blev en ganska chill kväll med typ 8-10 pers.
Sov hemma hos Åza, där även Anna sov. Anna tog soffan och jag la ihop två fotöljer, aldrig mer säger jag, min rygg mår inte bra just nu. Blev inte många timmars sömn, men det gör inget, sover så mycket ändå.
Kom hem vid 12,00 tiden, köpte en kebab med bröd och moffade på när jag kom hem.

Vid 16,20 ska jag ta bussen till Malmköping, blir lite dricka där ikväll, men med dom tjejerna vet man aldrig något säkert.Tjing pling



Kommentarer
Postat av: Åzna

hahaha vilken söt bild på mig (apa) :D

2009-06-20 @ 14:46:11
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0