Trevligt

Haft en väldigt trevlig dag. Jag drog som sagt till min  bror och städade hans lägenhet, lyssnade på bra musik och hade det trevligt med min lille bror. Vi kikade även på film en stund.
Vid 20,15 kom Lotta, vi gick ner köpte en varsin kebabtallrik och moffade på. Sedan tog vi arslena ur soffan och gick och hyrde film. Det blev en thriller. Om jag mins rätt hette den The tattooist.
Den var faktiskt helt ok. Den är mer än godkänd iaf. Kan faktiskt ta och rekomendera.
Så när jag och Lotta cyklade hem, ska vi alltid skräma uppvarandra. Det är alltid liak roligt.
Det var en väldigt trevlig film kväll. Tack för den kvällen Lotta. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag som ska tacka för denna kväll:) men fyfaan var harig jag var när jag kom hem, vågade knappt gå på toa själv:P

2009-06-16 @ 11:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0