Chill

Vad har jag då gjort idag?
Inget speciellt, gick till Hk med Patrycja och Rooa, trevligt att få träffa Patrycja, en sån härlig person.
Kom hem och käkade ny gjord äppelpaj med grädde. Blev även tv tittande med mamma, vi kikade på Paralamentet och Beck. Trevlgit trevligt.
Just nu tankar jag ner tre filmer så jag har något att göra i natt, det blir en hel natt för mig. Jag kommer aldrig komma upp till 9 annars.
I morgon blir det skola, tandläkaren och solning. Och det bästa av allt, SOVA!!!

Hej då tandställning, för alltid!

Kommentarer
Postat av: Åza

haha ÄNTLIGEN slipper jag skämmas för gå på stan med dig med din tandställnig ;D haha nee skoja! Tro mig du kommer sakna den på sätt o vis :P Jag gör de lite ibland(A)

2009-03-23 @ 01:22:28
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Patrycja

Du är härligare! :D

2009-03-23 @ 17:52:03
URL: http://paatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0