Så nice

Dessa två dagar har varit så sköna och så roliga.
Igår så hade man skola var så jäkla glad och pigg även fast jag inte hade sovit något. Men skolan gick bra och det är väl som skolan är. Men det var kul ändå.
Efter skolan mötte jag upp Lotta, vi gick och solade. Vad ska man säga, jag blir inte brun längre. Men ska kämpa på, vi tog även en liten tripp på stan och sedan så följde jag med henne till tågstationen.
En mycket trevlig dag. Sov i nästan 10 timmar den natten.

Dagen idag har varit så rolig. Började tidigt men dagen har  gått så snabbt.
Vi var på brandutbildning idag. Gud vad roligt var, iaf i mörkerrumet. Jag gick med Emma och Matilda. Fy, både skrek och skratta. Men iefter hand var det mest kul. Lärde mig lite nytt om brand.
Fick även 9/10 på tipspromenaden, var bara tvungen att säga det.
Efter skolan drog vi till Åza och fotade "framtid". Får se hur bilderna blev sen när de är färdiga och så. Vi käkade även vofflor mycket gott, det är ju voffeldagen i morgon.
Åkte hem vid 20,00. Lotta kom och så kollade vi på tv och pratade, alltid kul. Följde med henne en bit påvägen och pratade.
Även en trevlig dag. Tjing pling

På lördag blir det party party, hoppas alla kommer som vi frågat. Kan bli riktigt kul att ses alla igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0