Sova är något jag kan

Denna dag har nog bara varit snöig. Så hemskt, Nu när snön och all is börjar försvina så ska det börja snöa. Snö är helt ok om man har rätt kläder och man ska åka på den.
Det blev en tripp till rixvideo för att sola med Lotta, man kan ju inte säga att jag blev som en pepaprkaka, utan som pepparkaksdegen, lite färg vill säga.  Men det är en början iaf.
Har legat och läst i 1 timma och ska snart ner och hämta lite glass och sedan sätta på en film. Blir chill resten av kvällen. Får se när man somnar med tanke på att jag sov länge idag, blev ganska uttmatad efter helgens jobb.
Om jag orkar ska jag börja tänka vad jag ska ha med mig till kryssningen, jag ser verkligen fram emot den, jag tror nog det är många som gör det. Det är ju 3 medieklaser + kompisar som ska följa med och sedan tror jag det var flera klaser som skulle åka. Så sjukt kul. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

alltså jag dör va längtan jjust nu! vill åka nu nu nu! Men har inte den blekaste vad jag ska ha på mig!

ps. Måste säga en sak till dig i morgon om kryssnignen :P

(ses i morrn, se till att komma upp för det blir en lång dag i skolan!)

2009-03-08 @ 21:31:38
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-09 @ 10:31:23
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Tror du på ödet eller slumpen? Händer alla saker av en slump eller är det ödet? KRAMAR PÅ DIG!

2009-03-09 @ 18:08:07
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0