Ännu en bra dag

Dagarna blir bara bättre och bättre. I alla fall så länge jag inte tänker på skolan.
Men idag blev det foto i ungefär 1,5 timme. Vi skulle gå till biblioteket och leta efter konstböcker och leta efter en bild som vi ska fota. (svårt att förklara). Men efter det fick vi sluta. 
Åkte hem, chillade, käkade. Vid 19,30 cyklade jag ner till stan för att möta upp Lotta på hennes jobb. Vi cyklade vidare till Rix video för att sola, snart början man få lite färg iaf.
Så härlig att prata och träffa denna tjej, alltid glad, positiv och hon gör så man själv tänker positivt.

Pratade även med Åza igår natt om en vissgrej och tack det hjälpte. Dom kompisar jag har är jag så nöjd och glad över att dom finns och alltid ställer upp. TACK.

Min älstabror är här nu här hos min mamma, han roppade nyss in mig och visade lite saker jag kan köpa när jag får mina skattepengar.
Jag ska köpa, biosystem, Tv och dator, perfekt att få tillbaka en del pengar och bara köpa nya saker. Så dom tre sakerna ska jag köpa.
Det som är så skönt är ju att studenten närmar sig och även då får man ju pengar och säker flytta hem ifrån saker. Jag vill så mycket just nu. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

Tack själv för att du finns :) är glad/tacksam att ha dig som vän!

2009-05-07 @ 22:40:27
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0