Äntligen

Känner mig väldigt duktig just nu.
Var som sagt först ute och gick, gick sedan förbi ett solarium solade 15 minuter. Tog sedan väskan vidare till Gymmet där jag sprang 30 minuter ungefär. Gick vidare hem. Var hemma käkade lite snabbt sedan så cyklade jag och Lotta till gymmet.(igen) Då blev det bara att jag gick i 20 minuter ungefär. Så allt som allt har jag gått 9,7 km +2 km + 3 km idag :D 14,7 km allt som allt.. Sommarfiguren kanske kan likna mera en prinskorv än köttbulle iaf. Nej då skämt och sido, tycker det är riktigt kul och skönt att gå och även att träna.
Efter jag och Lotta tränande så bastade vi en liten stund, sjukt skönt. Det ska vi fortsätta med.
Nu blir det dusch och sedan bara en massa chill. Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0