En helt underbar dag

Denna dag har varit helt underbar.
Det började med att min mamma kom och väckte mig 10,00 med frukost på sängen, hon sjöng till och med. Duschade och fixade mig till skolan.
Vid 11,15 möte jag min älsta bror på stan, vi två käkade på Berut, det blev Lammkött, beasås och klyftpotatis, underbart gott.
Drog till skolan, hade hisoria som första lektion. Som tur så ska jag bara göra det vi håller på med nu, så får jag G i kursen så glad för det.
På MDK:n gjorde absolut inget alls. Satt på en bänk och smsade.
På dansen som var den sista lektionen, så var det folk från danshögskolan som hade dagens lektion, fy fan säger jag bara. Det känns fortfarade i bena, kommer ha träningsverk i morgon. Det känns verkligen, men det var så himmla roligt.
Möte sedan min Lille bror, han gick och köpte ett linne till mig i födelsedagspresent, hatar att köpa baskläder. Så det fick bli min present från honom.
Kom hem, hjälpte min mamma lite med att fixa i ordning bordet medans hon fixade maten.
Det blev klyftpotatis, kycklingfile och gräddsås, mycket gott. Som efterrätt blev det daimtårta. Även min bästaste Lotta kom förbi och käkade och sa Grattis. Tack för det, väldigt Tacksamt.

Har nu äntligen blivit lämnade av mina bröder som var i mitt rum ett tag, satt på hög musik och då börjar de båda dansa och fjanta sig riktigt kul. Skratta så jag grätt..

Fick Pengar, En lacoste pike och en fjällrävenväska av mina mamma.
Av min lillebror fick jag som sagt Ett linne. Alltid bra att ha.
Av min älstabror ska jag få pengar på Fredag och min andra bror vet jag inte, men jag ska önska mig något bra, något som jag behöver Och av pappa, min moster, farmor och morbor och Anita får jag på Fredag, då jag ska firas hos min Pappa.

I helgen blir det party med mina tjejer, är så jäkla pepp, helt sjukt. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

jag är riktigt pepp alltså! Kommer bli en kanon kväll/natt/morgon ;)



Kul att du har haft en bra födelsadag och tack för köpandet ;)

2009-05-06 @ 20:58:13
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för maten, smälte som skit i munnen. Och är mina bästaste Sofia. Du är en underbar vän, kan faktiskt säga att du är min bästa vän, har alltid så skoj med dig:D Hoppas du är nöjd med din dag.

2009-05-06 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0