Helgen = bra

Denna helg har varit helt underbar, eller näst in till hela veckan har varit bra. Torsdag och framåt.

Fredag:
På dagen var jag till en början på stan med Lotta, det blev några timmar, käk på Waynes (stavas). Tog en sallad, just för att kanske vara nyttig. Blev en del shopping, måste lägga ner med det väldigt snart. Sedan blev det ett avslut på systemet för mig, blev några cider köpta för att dricka hemma innan jag drog på kvällen.
Innan jag drog runt 21,00 som det blev, kom Natalie och ville låna lite kläder.
Dagen var som vanligt rolig och trevlig, man kan aldrig ha tråkigt med Lotta.
Vid 21,00 drog jag ner till stan för att möta upp Amanda och hennes kille och två bröder och Isabella, känner inte dom tjejerna så bra, men vi går i samma dans grupp och jag fick följa med dom och kika på Kultiraion, som var så sjukt bra. Jag har aldrig varit Live och sätt någon grupp, jo när man var liten och kollade på Markoolio eller Dr. Bombay.
Man stod och bara ryktes med, sjöng med och bara kände rytmen i kropp och ben. Så skön stämmning, träffade även andra man kände. Som ett avslut, gick jag, Elin, Frida och Micklan till Sub way och köpte mat, dom var så snälla och följde med mig hem. Men kvällen var verkligen jätte lyckad.
Tack till alla er som jag var med.!

Lördagen:
Den började tidigt, gick upp redan runt 10 tiden. Somnade vid 4-5 tiden. Träffade Lotta halvägs så gick vi ner till stan, igen. Den dagen blev det en snabbis på stan, endas ett par skor blev köpta, fast dom har ju iof sitt pris också.
Mysiga som vi båda kan vara, köpte vi mat på Spicy hot, gick bort till Gammla stan och satte oss vid vattnet och käkade våran mat, solade och hade det trevligt.
Sedan så kom henens mamma, hennes sambo och storebror och hämtade oss, vi åkte ut till Hamarby (sundbyholm), där vi solade, spelade kubb, krocket, käkade lite och hade det så sjukt trevligt. En sån härlig familj hon har.
Blev även en snabbis ute i Mälarbaden, vilka hus det finns där ute. Lotta skulle vara chaufför till sin mamma. Vid 20,00 drog vi vidare till HK, där jag och Lotta köpte gott till Robinson finalen som gick. Vi var hemma hos Lotta kikade på det och en film som gick.
00,00 skulle Lotta åka och hämta sin mamma och hennes sambo, jag följde med som sällskap. Sedan blev jag hem skjutsad. En helt udnerbar lördag, med mycket sol och skratt. Tack För den härliga lördagen Lotta.

Söndag:
Idag har jag chillat mesta, städat och firat morsdag.
Städa först och främst mitt rum, låg en massa kläder över allt. Så det blev lite renare. i morgon ska jag även bädda om, så det blir fräscht.
Sedan tog jag med mig en bok och låg ute och läste i kanske 30-40 minuter. Ville inte riskera att bränna mig så tätt in på studenten, ska sola i morgon och på torsdag också. (solarium).
Ska även vara ute på dagarna, ska ex, klippa våra häckar i morgon.
Sedan så kom min bröder, blev mat och rabarberpaj med grädde, firande våran mamma på morsdag. Min mamma fick 4 st koppar av mig. Något var man ju tvungen att ge.
Sedan blev det mest chill resten av kvällen. En väldigt skön helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0