Rababarberpaj som avslut

Det har varit en riktigt lång dag. Har för det första inte sovit mycket, blev 5 timmar.
Åkte till skolan hade en lektion. Sedan blev det chill och lite shopping på stan med Åza.
Tjokisar som vi är så blev det käk på Donken, Så jäkla gott.
Blev en soling i badhuset, lite färg börjar man nu få. Skönt det.
Som ett avslut innan jag skulle till Make up store och sminka mig, köpte vi en glass och satte oss på torget.
Vid 17,00 gick jag och blev sminkad, valde en enkel sommar sminkning med lite inslag av student sminkning. Eller det var ett förslag. Blev inköp av nytt smink för 1000:- som tur var det presentkort jag hade fått.
Kom hem chillade en stund, käkade, redigerade bilder.
Vid 22,00 tiden om inte lite senare kom Lotta förbi och ville se hur mitt hår skulle bli. Sitter nu med nyfärgat hår. Säger inte vilken färg, utan det kommer nog någon bild i morgon.
Som avslut på denna dag blev det nygjord rabarberpaj med vaniljsås, mycket gott för magen.Tjing pling

Lotta gjorde något roligt när hon var hemma hos min nyss, vi räknade ut ungefär hur mycket jag köpt smycken för på 1,5 år. Det var näst in till allt jag hade. Det blev 7200:- . Chansade iaf på 4000:-

Kommentarer
Postat av: Åza

ÄLSKAR rabarber paj! Hoppas du moffar dig åt mig med :(

2009-05-26 @ 00:20:26
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0