Vilken dag

Gud denna dag har verkligen varit i full fart.
Skippade skolan idag, eller det var en lektion så kändes väldigt onödigt.
Så vaknade väl runt 13,00 tog en kopp te ute med mamma i trädgården. Sedan var det dax att börja klippa en av våra 4 häkar. Fy fasen vad det är ansträngande kan jag ta och säga. Ni som har gjort något sånt tidigare vet. Jag både klippte och krattade och gick fram och tillbaka till vårna kompost med grenar och blad. Men det blev ett bra och snyggt resultat.
Vid 17,00 tiden så kom Lotta och hämtade mig, vi åkte bort till HK köpte lite chips och dipp och självklart annat skit.. Åkte sedan hem till mig kikade på film, skrattade spelade kort i över en timma. Gud så roligt vi hade, så kul har jag inte haft på länge. Tänka sig att en människa kan sprida så mycket glädje.
Nu är det dax för mat, någon riktig mat har man då inte fått i sig idag. Det blir såna där goda Créaps med räkstuvning.
En helt underbar dag, varit helt fullt upp.
En annan skit glad nyhet är att jag fått tillbaka en del av mitt studiebedrag. Har inte fått någon sen dec. tror jag det är. Sedan har jag varit återbetaldskyldig men nu fick jag tillbaka en del pengar. Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Åza

sv; jaa, visst är det fina! om man ändå var rik :( haha

2009-05-27 @ 00:23:10
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0