Den glidande stolen - Party hos Annis 14/11-09

Det var riktigt kul hos Annis igår. Jag, Lotta och Natalie kom ditt runt halv7. Vi blev bjudna på en drink när vi anlänt, även Pernilla var där då.
Vi gav henne två jätte fina böcker, en chokladbok och en muffins bakbok plus att vi gav en ljuslykta att ha i fönstret.
Folket börja glida in och mer och mer. Högre musik, lekar och massa skratt. Jag hade en helt underbar kväll. Det som är så synd med mig är att jag är så seg i början, sedan kommer jag upp och sedan ner.
Men kul att hade jag hela tiden, blev inte mycket dricka för min del, men  det märks att man jag inte dricker mycket eller ofta iaf. Som ett avslut gick jag, Lotta och Natalie till vikningen och käka god mat.
Kom hem och somna på nästan tio minuter.

Det roligaste underkvällen var stolen HAHA! Kan inte säga så mycket än att det var så himla klockrent. Det är bara jag och Lotta som vet hur underbart kul det var. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0