Det är inte lätt

Att det är som det är, är så jäkla jobbigt.
22 år, min bror är borta. I hjärtat lever han men i huset och i livet är han borta.
Att inte veta 100% hur han gickbort är jobbigt.
Jag hoppas vi får svar på det snart. Det skulle ta 2-3 månader. Jag vet inte om det kommer bli lättare eller bara svårare att gå vidare i detta liv.
Fick veta att detta kanske skulle kunnat hänt hemma. Det var inte kul att höra, att jag lika gärna kunde hittat honom i sitt rum, han kunde varit på stan eller varit och tränat.

Jag tror att eller nästan vet att ingen jag umgås med vet hur detta är för mig. Jag förstår det. Ingen jag är med verkar inte riktigt vilja ta upp eller prata om min bror. Förstår det. Ingen vet ju vad dom ska säga eller vara mot mig.


Kommentarer
Postat av: Åza

sv; jaa jag tycker det är skit bra att du också diggar sån musik! Du är väl den enda bland mina vänner som gör det helt ärligt :D Japp nästa gång blir det pumpa BRA musik! :D haha

2009-11-08 @ 13:11:48
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0