Dö inte med dom döda

Igår var det ingen bra dag, en väldigt jobbig dag var det, näst in till hela dagen. Men jag bestämde mig för att gå till jobbet ändå.
Kom ditt och det tog inte lång tid innan jag bröt ihop, framför min chef till och med.
Han sa till mig att sätta mig där nere, dricka lite och bara ta det lugnt tills jag kände mig redo. Jag fick gå hem om jag ville, men kände att jag kunde ge det en chans.
Var för det mesta i köket och städa och höll på. Det gick bättre och bättre in på natten att vara ute på golvet. Men den var en jobbig kväll att jobba.
Min chef sa en bra sak igår, det är ett turkiskt ordspråk som lyder: - Dö inte med dom döda. Tycker det var ett väldigt klokt ordspråk och bra ordspråk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0